Marissa went een beetje. - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Marissa Verheij - WaarBenJij.nu Marissa went een beetje. - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Marissa Verheij - WaarBenJij.nu

Marissa went een beetje.

Door: Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

12 Juli 2011 | Griekenland, Athene

Lieve allemaal! Super leuk weer al die berichtjes, heb ze allemaal gelezen, ook alle smsjes voor mn verjaardag!

Als allereerste, ik voel me al een stuk beter, de heimweer begint langzaam weg te gaan. Al heb ik natuurlijk wel momenten dat ik me rot voel. Het enige wat ik tot nu toe heb gedaan is, werken, strand en uitgaan.. hahaha. We willen graag naar Santorini een heel mooi eiland, hier een uur vandaan en naar de Samaria Kloof. We kunnen ook gratis naar het waterpark, maar het is lastig om deze dibgen te plannen, want er is er altijd wel weer een die moet werken. Daarom heb ik probeer ik niet te veel te willen en hou ik het hier bij voor deze 6 weken. We hebben vrij veel vrije tijd. Vandaag gewerkt van 18 tot 22 uur, nou heerlijk, maarjah wel weinig geld.

Eergister heb ik tien uur gemaakt ´s nachts dus ik was natuurlijk gebroken.

Met mn verjaardag was ik buiten gewoon verrast. Ik moest tot 23 uur werken, en daarna moest ik haasten van iedereen, snel douchen en daarna om stipt 12 uur bij Piet 2 zijn.

Toen ik binnen kwam was heel de kamer versiert, super lief van Tara. En ze had aan veel mensen gevraag of ze om 00 uur naar Friet van piet 2 wilden komen, waar ik werk. Ik kwam daar 2 minuten voor 12 aan. Iedereen was aan het zingen en daar was een mooie aardbeientaart die ik had gekregen van Mira. Daarna heerlijk op stap geweest. Een top avond.

Volende dag voelde ik me weer rot, ik werd pas rond 17 uur wakker.

Verder krijg ik veel complimenten van Vangelis, mn baas, die by the way in aflevering 7 van oh oh cherso met barbie moet werken bij Piet 2. Moeten jullie maar even kijken, in die die zaak sta ik.

Vandaag zijn 't Hof van Holland, Slam cafe en Local gesloten tot 2 uur. De een zegt dat ze aan het staken zijn, de ander zegt dat ze boetes hadden en niet eerder open mogen. Van weer een ander hoor ik dat dat zo 2 weken door gaat.

Ik zit nu bij de buren op het balkon, zij hebben een allebei een laptop bij zich, het is hier ondertussen een internetcafe geworden. We zitten tegenover een internetcafe dus gratis internet op de laptop. Al moet je wel ongeveer over het balkon heen hangen om je verbinding niet kwijt te raken.

Zo dat was het weer voor vandaag, dag lieverds!

Liefs, Marissa

  • 12 Juli 2011 - 07:17

    Laura:

    Lieve Maris,

    Wat onwijs lief van Tara en je collegaatjes dat je je verjaardag nog leuk hebt kunnen vieren daar! Zo te horen voel je je idd al erg thuis! Begrijp dat je je nog rot voelt soms, maar tja... nog 4 weken ... toch? Hhihi...
    Die Vangelis ken ik wel van de serie ja! Maar je staat dus bij de Piet bij de boulevard bij Slam Cafe? Leuk hoor!
    Ben je trouwens al veel uit eten geweest? Anders moet je echt even naar Sweet home. Daar kun je lekker eten en de mannen die daar werken zijn echt superleuk en lachen! Robert moet je dan de groetjes doen van me! Geen idee of die me kent, maar goed! Ik was er in 2009 zeg maar! haha!
    Nog heel veel plezier maris en geniet!

    Xxxxx Laura

  • 12 Juli 2011 - 07:21

    Evelien:

    Hai Ris,

    Tja het is toch wat die onregelmatige tijden. Maakt ook moe en dan iets minder weerstand tegen de emoties.
    Blijf goed voor jezelf zorgen. Maar ja... eigenlijk hoef ik jouw niets meer uit te leggen;) Vond het heerlijk je via de skype te spreken!

    Hvj xxx

  • 12 Juli 2011 - 09:23

    Alice:

    Hee lieve Ris,

    Fijn om te horen dat je een beetje aan het wennen bent en dat je je plekkie vindt. Zet em op en weet dat we aan je denken!

    Dikke kus Ali

  • 13 Juli 2011 - 15:12

    Corinne:

    Wow dat klinkt als een super verjaardag! En complimentjes krijgen van de baas is ook niet verkeerd :P Geniet er maar van en doe de leuke dingen maar als ze uit komen. Spontaan op stap is vaak ook erg leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marissa

Actief sinds 10 Aug. 2010
Verslag gelezen: 647
Totaal aantal bezoekers 33076

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 01 Oktober 2014

Australia!

Landen bezocht: