Geen verhaal, wel een hoop foto's! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Marissa Verheij - WaarBenJij.nu Geen verhaal, wel een hoop foto's! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Marissa Verheij - WaarBenJij.nu

Geen verhaal, wel een hoop foto's!

Door: Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

09 Oktober 2010 | Ghana, Accra

Lieverds allemaal! dank jullie wel, mijn trouwe volgers :D.

Deze week is er niet heel veel bijzonders gebeurd dus ik ga ook even niets typen, dit neemt weer veel tijd in beslag en die tijd kan ik nu beter gebruiken om foto's te uploaden!! :D jeej, eindelijk:D,

Oja, ik ga nu een mail sturen naar world ticket center, dat ik nog 2 weken langer wil blijven, zodat ik samen met Nienke naar Accra terug kan reizen en tussendoor stops en overnachtingen kan maken! Dus als het allemaal geregeld is horen jullie dit. Reken maar op het weekend van 12 november!

Veel kijkplezier!
Kus, Marissa

  • 09 Oktober 2010 - 14:16

    Mylou:

    Lieve Marissa,

    wat een mooie foto's !!
    Ik mis jullie heel erg.
    Zodra je weer thuis bent dan kom ik snel naar NL of jullie gezellig hier.
    En dan vertellen we elkaar onze avonturen. Ik ben trots op je wat je doet..
    Liefie we spreken elkaar snel.

    Dikke kus en knuffel.

    Salut.

    lou'tje

  • 09 Oktober 2010 - 15:05

    Angela:

    Hej Maris,
    Ik lees elke keer je verhalen maar laat eigenlijk nooit een reactie achter! Wat n mooie foto´s heb je geplaatst, zo te zien is het erg dankbaar werk wat je daar aan het doen bent. Ik ben erg benieuwd naar je volgende verhaal. Geniet van alles wat nog komen gaat!

    X Angela (van Op Stoom hihi)

  • 09 Oktober 2010 - 19:07

    Koekie:

    Wauw..:O

    Zitten echt hele indrukwekkende foto's bij ris! :)

    Mooi hoor!

  • 09 Oktober 2010 - 20:23

    Evelien:

    Prachtige foto's Ris!
    En wat zie je er goed en prachtig uit in je nieuwe jurk!!!

    Nog even en je bent een echte Ghanese jongedame.

    Hele dikke knuf Mamuh
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 10 Oktober 2010 - 08:55

    Mia:

    Lieve Marissa,wat een prachtige foto's heb je gemaakt!Ze zeggen vaak meer dan woorden...!Die jurk staat je echt goed zeg(!!!), alsof het nooit anders is geweest!Heerlijk om te zien hoe je geniet van je reis en met de kinderen.Ja,een kinderhand is snel gevuld, maar jullie geven veel,dat zullen ze nooit vergeten en jij ook niet!Dikke knuf, Mia.
    ps.leuk die foto vd de kindertjes in de kleertjes,dank je wel:)

  • 10 Oktober 2010 - 17:48

    Nienke (nicht):

    Wat leuk om je verhalen te lezen zeg! En kinderen zijn altijd zo moeilijk stil te krijgen. Probeer het eens met een belletje of een simpel liedje! Je foto's zijn ook heel mooi, vooral je jurk! Veel plezier en succes nog!

    dikke smak!

  • 10 Oktober 2010 - 18:48

    Ezra:

    Ik heb je net weer even aan de telefoon gehad. Fijn weer om je stem te horen. Zoals ik al aan de telefoon zei. Je bent prachtig, ik zie je genieten en dat doet me echt goed.

    Ik hou van je!
    Kus je zusje..

  • 11 Oktober 2010 - 08:47

    Marije En Wesley:

    Lieve Marissa, Wat een geweldige foto's meis! Je straalt helemaal en wat een prachtige jurken hebben jullie aan. Staat je goed. Nu krijg je vast nog eens honderd meer huwelijksaanzoeken ;-) haha.

    Vond het echt super dat je ons belde, waren helemaal verrast, lief. Als je thuis bent zal je vast al het een en ander kunnen zien :-p. Ik zal er in ieder geval niet slanker op worden haha. Geniet nog van de mooie tijd daar en de rondreis die jullie nog gaan maken. En tot gauw en een dikke kus, ook van onze kleine onbekende.... xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marissa

Actief sinds 10 Aug. 2010
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 33090

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 01 Oktober 2014

Australia!

Landen bezocht: